آینه محدب پارکینگ را بهتر بشناسیم
نوشته شده توسط : malih

آینه محدب پارکینگ

قبل از توضیح در مورد آینه محدب پارکینگ لازم است توضیح کلی در مورد آینه محدب خدمت شما ارائه نماییم. آینه محدب آینه ای است که دارای سطحی منحنی به سمت بیرون می باشد و اشیا را بزرگ تر از حالت اصلی به نمایش می گذارد. از آن جایی که این نوع آینه ها تصاویر اشیا را بزرگ تر از اندازه اصلی نمایش می دهند به همین جهت در مکان هایی که دید افراد کامل نمی باشد قابل استفاده است و به جهت بالا رفتن دید افراد می توان از وقوع بیش تر حوادث جلوگیری نمود. به طور کلی در نقاطی که دید راننده محدود تر می باشد و احتمال حادثه در پارکینگها بالاتر است از آینه محدب پارکینگی استفاده می شود. آینه محدب پارکینگیا آینه محدب ترافیکی به دلیل انحنایی که دارد می تواند به راحتی نقاط کور را نمایان سازد و بسیار به دید رانندگان کمک می نماید. آینه محدب پارکینگ از جمله تجهیزات مهم درپارکینگ ها می باشد که به جهت مشاهده نمودن زوایایی که دارای نقاط کور می باشند و دید کافی در آنجا قرار ندارد و همچنین برای ایمن سازی زوایای مخفی در پارکینگ عمومی، مسکونی، اداری و سایر پارکینگ ها به منظور پیش گیری از بروز تصادفات نصب می شود و در صورت خرابی امکان تعمیر برخی از آن ها نیز امکان پذیر می باشد.

همه چیز درباره آینه محدب پارکینگی

آینه محدب پارکینگ بیش تر در خروجی های پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد. بر اساس آمار بیش تر تصادفات در پارکینگ ها در هنگام خروج از پارکینگ و هنگام ورود به خیابان اتفاق می افتد به همین جهت استفاده از آینه محدب پارکینگ می تواند کمک شایانی در جلوگیری از تصادفات احتمالی داشته باشد. قرار گیری آینه محدب پارکینگ در محلی مناسب و روبروی خروجی پارکینگ می تواند به سادگی نقاط کور و غیر قابل دید را برای شما به نمایش بگذارد تا از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری شود. در جامعه امروزی که اکثر وسایل و کارها به صورت مدرن می باشد خرید و فروش بسیاری از محصولات نیز به صورت آنلاین امکان پذیر است به همین جهت خرید آینه محدب پارکینگ نیزیکی از جمله خریدهایی می باشد که امروزه به راحتی امکان پذیر است و شما می توانید آینه محدب پارکینگ مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید.

یکی از جمله سایت های معتبری که می توانید آینه محدب پارکینگ را به راحتی از آن خریداری نمایید سایت ایمن ترافیک می باشد که به راحتی شما را برای خرید راهنمایی می نماید تا بتوانید خریدی بدون دردسر داشته باشید.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع آیینه محدب پارکینگ آماده نصب تجیهزات ایمنی پارکینگ می باشد.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا





:: برچسب‌ها: آینه محدب ترافیکی , آینه محدب پارکینگ , قیمت آینه محدب , خرید آینه محدب ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: